Google ADS

  >>  ce poți opține cu reclame pe Google  <<

Google Ads este un serviciu în continuă dezvoltare, adaptare și învățare. Ceva ce merge azi, se poate schimba peste 3 luni. Recomandăm tuturor colaboratorilor, să încerce reclamele pe cel puțin 3 luni de zile. Algoritmul Google învață pe măsură ce trece timp, potențiali clienți se perindă pe site, dau clickuri, toate acțiunile și comportamentul pe internet, se ia în calcul atunci cand Google Ads ne da o recomandare. Recomandările pot fi la nivel de mărire a bugetului sau de ajustare a audientei, acestea sunt cele mai frecvente.

Care sunt obiectivele campaniilor

Google Ads

 

Trafic de calitate pe site – Cu siguranță doriți mai mult trafic pe site, dar este nevoie de un trafic relevant de calitate vizat. O campanie Google Ads implementată corespunzător vă poate ajuta.
Rata de conversie – Știm că nu fiecare clic duce la o tranzacție. O rată de conversie ridicată va crește vânzările pe site-ul dvs. cu același trafic pe care îl generează campania dvs. de publicitate. Traficul calificat și relevant are rate de conversie mai mari.
Vânzări – Cel mai comun obiectiv al publicității PPC în marketing, campaniile Google Ads sunt perfecte pentru creșterea numărului de vânzări pe termen scurt și lung, în funcție de nevoile actuale ale afacerii tale.
Leads – Generarea de lead-uri poate fi o provocare pentru unele companii. Cu toate acestea, Google Ads oferă mai multe campanii publicitare care sunt perfecte pentru acest obiectiv. Rentabilitatea investiției pozitivă – agențiile de publicitate Google se concentrează întotdeauna pe obținerea celui mai bun ROI posibil pentru clienții lor. Doriți să obțineți cele mai bune rezultate din anunțurile dvs. plătite, cu un buget optimizat în consecință.
Conștientizarea mărcii – Dezvoltarea gradului de cunoaștere a mărcii este un obiectiv important, în special pentru sănătatea pe termen lung a afacerii dvs. și poate fi atins prin Google Ads. Vizite fizice la magazin – Dacă afacerea dvs. are și un magazin fizic, puteți utiliza împreună publicitatea PPC pentru a crește numărul de persoane peste pragul dvs.
Încredere – Încrederea în mărci și în produsele și serviciile oferite crește în timp, dar se poate pierde în câteva zile dacă nu ești atent. Fluctuațiile nivelurilor de încredere sunt normale, dar campaniile derulate de agenții cu plata pe click prin Google Ads pot stabiliza situația.

 

Google Ads (fostul Google AdWords) reprezintă una dintre cele mai rapide și eficiente metode de a obține vizitatori pe site-ul dumneavoastră.

Practic, puteți să fiți contactați de clienți chiar și în următoarele minute după ce aveți un site online și ați dat drumul unei campanii de promovare  Google Ads.

Pe scurt, licitați contra concurenților dumneavoastră pentru a cumpăra click-uri (vizite pe site) de la Google.

În funcție de suma oferită de fiecare concurent și un scor de calitate, anunțul este plasat mai sus sau mai jos în pagină.

 

Recomandări Ads manager

Păstrarea obiectivelor

După mai multe runde de discuții între managerul de proiect și client, se identifică un set de obiective SMART, se creează o strategie de publicitate online clară și eficientă, se identifică obiectivele și se stabilește un buget pentru a le atinge.

Urmarirea performantelor

O campanie de succes trebuie întotdeauna măsurată și optimizată continuu. Pentru a face acest lucru, instalăm și configurăm Google Analytics pentru a vă măsura rezultatele, a interpreta datele colectate și a folosi toate informațiile pentru a vă îmbunătăți continuu rezultatele.

Optimizarea campaniilor

Campaniile sunt monitorizate de la început și permanent, cu scopul de a plăti cât mai puțin pentru un singur clic, de a plăti pentru conversii și de a plăti cât mai puțin pentru valorile cheie ale campaniei (rata de clic, poziție, clicuri). Optimizat.

Raportarea rezultatelor

Relația noastră cu clienții noștri este foarte importantă. Credem că comunicarea este esențială. De aceea, vă trimitem regulat rapoarte care conțin atât rezultatele campaniilor dvs. de marketing, cât și o prezentare generală a activităților specialistului pentru fiecare cont. Împreună vom aranja întâlniri de lucru și vom lua cele mai bune decizii pentru rezultate fără precedent.

TIPURI DE CAMPANII

PERFORMANCE MAX

Performance Max este un nou tip de campanie bazată pe obiective, care include toate tipurile de campanii din Google Ads și anume Shopping, Search, Display și YouTube.

SEARCH ADS

Campaniile în Rețeaua de Căutare sunt anunțuri text care se afișează în pagina de rezultate atunci când utilizatorii caută în Google produsele sau serviciile pe care le oferi.

DISPLAY ADS

Campaniile în Rețeaua de Display sunt anunțuri tip imagine care se afișează pe site-uri și aplicații, fiind o modalitate excelentă de a extinde acoperirea campaniilor din rețeaua de căutare.

YOUTUBE ADS

Adresează-te clienților potențiali atunci când aceștia vizionează sau caută videoclipuri pe Youtube și plătești numai când utilizatorii vizualizează sau dau click pe ad-uri.

DISCOVERY & LOCAL ADS

Campaniile Discovery le permit advertiserilor să ofere experiențe publicitare personalizate persoanelor care sunt pregătite să descopere și să interacționeze cu mărcile lor.

APP ADS

Campaniile pentru aplicații facilitează promovarea aplicațiilor în Google prin Google Search, Google Play, YouTube, Discover și Google Display Network.

Tu ești

bun și eficient

în conducerea

afacerii tale.

Noi suntem specialiști cu experiență în crearea și gestionarea campaniilor de promovare Google Ads.

Asigură-te că atingi potențialul maxim cu informațiile pe care le deții. Și noi vrem ca afacerea ta să fie accesată de oamenii potriviti, la timpul potrivit.

START package

  • Instalare Google Tag Manager 
  • Conectare Ads Manager
  • Keyword search
  • Avatar client – audiență, reach
  • Stabilire obiective / Strategie de promovare
  • Conectare card bancar. Recomandăm un card dedicat pentru astfel de acțiuni cu bani puțini pe el.
  • Conectare Ads Manager cu Analytics
  • Set-up 2 campanii

Cost start package: 1 850 ron

3 tipuri de abonamente

*La cerere emitem o ofertă personalizată

Ești gata să vezi rezultate?

Haideți să lucrăm împreună

Cum funcționează:

Strategia noastră este să înțelegem ce cred concurenții noștri și potențialii clienți și să obținem informațiile de care au nevoie. Dorim să fim o extensie eficientă a departamentului tău de marketing, mai mult decât un simplu „consultant”. Odată cu aceste pregătiri inițiale, vei avea campanii Google Ads solide și dezvoltăm o strategie viabilă pentru a pune bazele tuturor eforturilor viitoare de publicitate online ale companiei tale:

    1. Ne spui despre afacerea ta

Totul începe cu a afla mai multe despre tine! Ne spui care este scopul afacerii tael, planuri de viitor sau ținte lunare. Cum decurge afacerea ta, ce comportament au de obicei cumpărătorii și care sunt produsele, serviciile cele mai căutate.

    2. Conectarea în Google ADS

Vom avea nevoie de acces în contul Google ADS, asta înseamnă ca vei adăuga New Generation Studio ca și Manager.

    3. Analiză și plan de actiune

După finalizarea verificării, managerul de cont va crea apoi un plan de acțiune personalizat pentru a vă îmbunătăți campaniile existente. Dacă acest lucru este necesar. Vom analiza cuvintele cheie, și vom propune noi campanii de tagretare, în funție de planurile de viitor pe care le ai pentru afacerea ta.

    4. Final / opțiuni abonament

În aproximativ 3 săptămâni reușim să încheiem activitățiile incluse în pachetul de bază. Recomandăm ca fiecare campanie să ruleze cateva luni, pentru a permite învățarea comportamentului clienților și stabilirea audienței. Putem discuta aici de un abonament de întreținere și optimizare a Campaniilor Google ADS, plan personalizat specific nevoile afacerii tale.